Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi, loterijní hry a pátek třináctého

Redakce MAM14. 5. 2018

Pátek třináctého je někým považován za šťastný, jiní jej vnímají opačně. Jak jste na tom vy? Bojíte se pověr nebo zkoušíte štěstí v tom, na co si jindy netroufnete?

Z průzkumu Ipsosu prostřednictvím aplikace Instant Research (služba společnosti Ipsos pro rychlý výzkum, pozn. red.) víme, že více než 3/4 naší populace sází na loterijní hry – tedy loterie, kurzovní sázky nebo stírací losy.


A přesto, že více než polovina tvrdí, že hraje jen nepravidelně, utrácí za ně kolem 150 Kč měsíčně (u pravidelných sázkařů je to v průměru kolem 250 až 350 Kč měsíčně).

,Navíc se sázky s produktivním věkem mění. Polovina střední generace (ve věku 36-53 let) utrácí měsíčně od 150 Kč výše a téměř 10 procent z nich přiznává, že prosází i 550 Kč a více. Zato mladší generace (do 35 let) je umírněnější a většina utratí do 250 Kč za měsíc. Navíc část mladých preferuje on-line sportovní sázky s možností sázet před i v průběhu utkání (tzv. live betting), a to i přes telefon.

A když jde o symbolické dny, jako v pátek 13., zkouší své štěstí více lidí než jindy. Společnost Sazka, která má vedoucí postavení v oboru, má v tomto ohledu jednoznačné statistiky: “Na oba pátky 13. jsme v uplynulém roce přijali dohromady téměř milion sázenek. O tato mimořádná slosování je mezi zákazníky ve srovnání s běžným termínem až trojnásobně vyšší zájem. Své štěstí v tento den totiž často zkoušejí i lidé, kteří jinak loterie vůbec nehrají,” uvedl na webu Sazky ředitel komunikace Václav Friedmann.

V případě dotazů či zájmu o výsledky výzkumu Ipsosu kontaktujte prosím Evu Hermannovou – [email protected].

Brno bylo vždycky své, a je takové dodnes

Starší článek

Mediální nakládačka Gábině Koukalové by porazila i koně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Veletržní události a trendy roku 2019

Podle Martiny Weberové z Adler Czech a Václava Řezáče z PVA Expo Praha
15. 12. 201915. 12. 2019
Sport

Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

Akciová společnost podepsala s ČOV smlouvu na olympijský cyklus 2020 – 2024
14. 12. 201913. 12. 2019
Extra

Iveta Štočková: Naše videa budí emoce a fungují

Rozhovor o vzniku bezpečnostní kampaně Už nikdy s vedoucí marketingu Eurovia CS
13. 12. 201913. 12. 2019
Lidé

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz

Ve funkci CEO digitální agentury střídá Pavla Pajkrta
13. 12. 201915. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Veronika Burešová přebírá vedení H1.cz
Zuzana Bienvenu z Home Creditu přechází řídit komunikaci Mutumutu
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více