Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Affiliate síť Dognet, lídr v inovacích

Redakce MAM7. 5. 2018

Affiliate síť Dognet letos oslaví už pět let své existence. Během několika let přinesla a stále přináší na trh nové možnosti a služby, které oceňují hlavně provozovatelé e-shopů jak v Česku, tak na Slovensku a v Maďarsku.

Pro ty, kdo se s affiliate marketingem ještě nesetkali: jde o výkonnostní kanál, kde inzerent platí jen provize z prodeje partnerům, publisherům, kteří ho propagují. Obě strany se setkávají v rámci affiliate sítě nebo v samostatném programu.


Kampaň bez poplatků a jiný přístup ke klientům

Už od počátku nechceme od klientů integrační nebo paušální poplatky. Není to fér. V naší affiliate síti se platí jen provize z prodeje, nic jiného. Proč by měl klient platit něco dopředu nebo paušálně?

Vzhledem k tomu, že Dognet je lokální síť působící ve střední Evropě, vyznáme se v lokálních poměrech lépe než globální sítě. Neprodáváme systém, ale poskytujeme službu, a to je jedna z věcí, kterou jsme na trh přinesli. Dbáme na efektivitu a férovost kampaní. Klientům hned na začátku nastavujeme kampaně tak, aby mohli dlouhodobě prosperovat – nečekáme, až na to klient přijde sám.

Inovativní je hlavně přístup ke vzdělávání publisherů. Ukazujeme jim, jak dělat affiliate projekty, vydáváme knížky, kurzy, děláme meetupy, udělujeme diplomy. Také podporujeme eventy jako Barcamp, WordCamp či jiná e-commerce setkání. Všechno proto, abychom pro naše inzerenty získali co nejvíc kvalitních publisherů a tím i efektivitu.

Mnohým klientům přinášíme řešení na míru. Jak s ohledem na reporting, tak fakturaci a procesy. Dokážeme technicky řešit skoro jakýkoliv požadavek klienta. Ať už jde o provizní hladiny pro různé typy publisherů, rozdílné provize, které platí inzerent za nového/existujícího zákazníka, nebo rozdělení provizí podle druhu zboží. Stejně tak máme pokročilé procesy a postupy na práci s kupónovými weby a cashbacky. Nezapomínejme na přehledné, rychlé a spolehlivé rozhraní pro inzerenty.

Novinkou je například záznam konverzí na základě použitého kuponu při nákupu. Takto umíme zapojit do propagace i influencery, kteří neumí vytvořit proklik, například z Instagramu.

Interně vyvíjíme projekty pro velké mediální domy, které by se jinak k affiliate propagaci nikdy nedostaly. Nečekáme, až si na to najdou čas, ale sami investujeme do vývoje, abychom je zapojili. Zaměřujeme se na tvorbu a podporu kvalitních obsahových publisherů. Ti pracují s novým obsahem, tvoří magazíny, recenzní weby a microsites. Tvoří pro inzerenty nový traffic, který by jinak dostala konkurence.

Při sledování účinnosti kampaně je nutné sledovat celkový růst e-shopu, nejen počet konverzí, které affiliate program eviduje. Při práci s publishery je důležité si uvědomit to, že ne každý má pro konverzi stejnou přidanou hodnotu. Podporujeme ty, kteří nosí nový traffic. Nejde nám jen o to, abychom si připsali podíl na co nejvíce konverzích, ale o to, aby rostl celý e-shop. Získával nový traffic, který by jinak získala konkurence.

Pokud máte zájem o affiliate kampaň, nebo nejste spokojení s aktuálním řešením, stačí se ozvat. Jsme připraveni udělat pro vaši kampaň maximum.

Autor je výkonným ředitelem sítě Dognet.

Co by tomu řekli v cizině? Už to víme…

Starší článek

Hodnocení reklamy: Televize / duben 2018

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Adéla Nováková: Brno je přátelské, spontánní, požitkářské a alternativní

Rozhovor s vedoucí oddělení marketingu a komunikace Turistického informačního centra města Brna
9. 12. 20198. 12. 2019
Marketing

Firma Witkowitz má novou identitu od La Taupe

Některé z bývalých společností Vítkovického holdingu nesou nové jméno a s ním i novou korporátní identitu
8. 12. 20196. 12. 2019
Marketing

69 % spotřebitelů by přestalo kupovat značku, pokud by využívání …

Výsledky studie Accenture Interactive zaměřené na vnímání digitální reklamy spotřebiteli
7. 12. 20196. 12. 2019
Marketing

Zoot zavádí designérské kolekce

Prvním počinem je kolekce Alexmonhart x Zoot
7. 12. 20196. 12. 2019
číst předplatit

Lidé v pohybu

Ondřej Kopa a Helena Šulcová přechází na rádio Zet
Tomáš Vysoudil se stal obchodním ředitelem RSBC
Reklama
  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více