6. Kampaň Českých drah má nalákat mladé lidi do vlaků
Čtyři youtubeři se stali tvářemi projektu Českých drah, který má do vlaků přivést mladší zákazníky. Soutěž Vlak’n’roll má předat poselství, že jízda vlakem je “praktická, bezpečná, komfortní a trendy”. “Statisícové dosahy osobností, jako jsou MenT, Kovy, Anna Šulcová a Bára Votíková, a osobní pouto, které mají se svými fanoušky, jsou jednou z nejpřímějších a nejefektivnějších cest, jak pracovat s mladými,” vysvětluje Zuzana Čechová, ředitelka produktové komunikace Českých drah. Při soutěži Vlak’n’roll pojedou youtubeři do osmi českých měst. Cesty absolvují se spoluhráčem, kterého si vyberou ve veřejné výzvě a následném castingu. Vítěze pak vyberou fanoušci, od národního dopravce dostane techniku na natáčení videí a roční vlakovou jízdenku. Výběr reakcí veřejnosti na tuto marketingovou aktivitu najdete v rubrice V sítích.
V nových propagačních videích Českých drah se objevují mimo jiné youtubeři MenT (vlevo) a Kovy.
Podobné zprávy

Veletržní události a trendy roku 2019

Fosfa je novým generálním partnerem Českého olympijského výboru

Iveta Štočková: Naše videa budí emoce a fungují
