O2 u lidí vede v rychlosti internetu

7. 8. 2017 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden budeme pokračovat v tématu o mobilních operátorech. Od atributů „je přátelský“, „vychází vstříc zákazníkům“ apod. se přesuneme k tomu, jak lidé vnímají operátory z hlediska inovací, nejnovějších technologií. Respondentům byla předložena sada výroků, u každého z nich mohli označit jednoho nebo více operátorů, případně možnost „žádný z uvedených“. Operátor O2 vyniká u internetové populace v hodnocení „lídr v investicích do lepší telekomunikační infrastruktury“ více než jeho konkurenti. Operátora O2 takto vnímá přibližně třetina respondentů, T-Mobile 21 % a Vodafone 18 %. Lidé vybírají nejčastěji O2 i jako „inovátora v oblasti telekomunikačních služeb“, nicméně rozdíly mezi společnostmi jsou velmi malé. Společnosti O2 a T-Mobile byly nepatrně lépe hodnocené než Vodafone, pokud lidé měli vybrat „operátora, který je vždy napřed“ nebo „operátora, který první nabízí nové modely telefonů“.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.