Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mobilní weby ustupují aplikacím

Redakce MAM9. 5. 2017

Dvě a půl hodiny denně bude letos průměrný majitel chytrého telefonu trávit používáním různých aplikací. Předpovídá to studie renomované společnosti eMarketer. V americkém prostředí to znamená, že aplikace budou tvořit zhruba pětinu denního času vyhrazeného na konzumaci médií.

Náskok aplikací před klasickým pročítáním webu v mobilním prohlížeči je dramatický. Mobilním stránkám věnují uživatelé jen 26 minut svého času denně. eMarketer předpovídá, že během dvou let tato hodnota naroste sotva o minutu, zatímco používání aplikací stoupne až na dvě a tři čtvrtě hodiny denně.

“Aplikace je rychlá zkratka k cíli umístěná hned na hlavní obrazovce telefonu. Navíc je její používání zpravidla plynulejší a rychlejší než procházení mobilního webu,” okomentovala chování uživatelů hlavní analytička eMarketeru Cathy Boyleová.

Nejžádanější aplikace se dělí v zásadě do pěti kategorií. Tvoří je aplikace na poslech audií (včetně audioknih), aplikace na sledování videa (včetně videoték), hry, messengery a nástroje pro sociální sítě (ať už jsou to jejich nativní aplikace, nebo odvozené programy například na vytváření koláží pro Instagram).

Pětice nejpoužívanějších mobilních aplikací není překvapivá: Facebook, Facebook Messenger, YouTube, mapy od Googlu a samotné hledání na Googlu. Dominance Facebooku vynikne ještě víc při srovnání s jinými sociálními sítěmi. Podle údajů comScore připadalo na Zuckerbergovu síť 66 procent veškerého času stráveného s aplikacemi na sociální sítě. S tím je srovnatelná jen pozice YouTube ve video segmentu, kde si uzmulo 68 procent aplikačního času. 

×

1. Reportéři bez hranic: svoboda médií upadá

Starší článek

Momentální potřeba rozhoduje

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Newsletter

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20217. 3. 2021
Newsletter

Video: Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20217. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více