Mladí blokují reklamy víc než staří

22. 5. 2017 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden pokračujeme v našem seriálu o on-line reklamě. V minulých článcích jsme už probrali vnímání on-line reklamy obecně i některých formátů, důvody pro klikání na reklamu. Dnes se podíváme na často probírané téma, a to blokování reklamy. V našem on-line výzkumu více než polovina respondentů deklarovala, že nástroje na blokování reklamy nepoužívají na žádném svém zařízení. Pokud na některém zařízení blokování reklamy používají, jsou to nejčastěji notebooky a stolní počítače, kde jeden z pěti (na stolních počítačích) a tři z deseti (na přenosných počítačích) udávají, že reklamu blokují. Zatímco využití blokování reklamy se mezi pohlavími u notebooků neliší, u stolních PC častěji blokují reklamu muži. V obou případech výrazně častěji reklamu blokují respondenti do 34 let. U mobilních zařízení se reklama nejčastěji blokuje u chytrých telefonů, kde ji blokuje zhruba jeden z deseti uživatelů. V případě chytrých telefonů nejsou rozdíly v blokování mezi pohlavími, co se týká věku, nejméně reklamu blokují respondenti ve věku 45-60 let.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.