Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mladí blokují reklamy víc než staří

Redakce MAM22. 5. 2017

Tento týden pokračujeme v našem seriálu o on-line reklamě. V minulých článcích jsme už probrali vnímání on-line reklamy obecně i některých formátů, důvody pro klikání na reklamu. Dnes se podíváme na často probírané téma, a to blokování reklamy. V našem on-line výzkumu více než polovina respondentů deklarovala, že nástroje na blokování reklamy nepoužívají na žádném svém zařízení. Pokud na některém zařízení blokování reklamy používají, jsou to nejčastěji notebooky a stolní počítače, kde jeden z pěti (na stolních počítačích) a tři z deseti (na přenosných počítačích) udávají, že reklamu blokují. Zatímco využití blokování reklamy se mezi pohlavími u notebooků neliší, u stolních PC častěji blokují reklamu muži. V obou případech výrazně častěji reklamu blokují respondenti do 34 let. U mobilních zařízení se reklama nejčastěji blokuje u chytrých telefonů, kde ji blokuje zhruba jeden z deseti uživatelů. V případě chytrých telefonů nejsou rozdíly v blokování mezi pohlavími, co se týká věku, nejméně reklamu blokují respondenti ve věku 45-60 let.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

1. Politický vliv na média v Česku probere Brusel

Starší článek

Reklamy blokujeme, když obtěžují

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pxhere.com

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více