Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Co mají společného voliči a opinion lídři v segmentu alkoholu? Čtou denní tisk

Redakce MAM3. 4. 2017

Kolik času tráví typický volič vaší politické strany na webech celostátních deníků? A není náhodou zároveň názorovým vůdcem, který vám rád doporučí vhodnou značku alkoholu? Zástupci společnosti Median ukázali v rámci výroční prezentace dat z výzkumu TGI-MML možnosti jejich netradičních využití.

Usedlé muže na sítích neoslovíte

Obecně platí, že ti, kteří se v říjnu chystají do volebních místností, čtou denní tisk více než nevoliči. Ve čtenosti deníků se u voličů na prvních místech napříč stranami umisťují Blesk, MF Dnes a Deník, u týdeníků jsou to 5plus2, Nedělní blesk a Rytmus života. Reflex, Respekt a Týden mají své čtenáře mezi příznivci ODS a TOP 09. V kategorii on-line médií chodí voliči napříč preferencemi nejvíce na Seznam.cz a Facebook, u ODS a TOP 09 narůstá podíl Googlu a YouTube. Průsečík voličů napříč stranami s opinion lídry v segmentu alko se v otázce preference tisku nachází u Deníku, MF Dnes a Metra, Lidovým a Hospodářským novinám zachovávají přízeň konzumenti věrozvěsti spolu se spíše pravicovými voliči. S daty TGI-MML pracuje i mediální agentura Mindshare. Ta se zabývala otázkou: Kdo a jací jsou lidé, kteří nemají žádný profil na sociálních sítích? Vzkaz pro politiky: muže bez maturity, vyznávající spíše konzervativní hodnoty, facebookovou kampaní neoslovíte. TV nebo venkovní média budou jistější.

×

1. V anketě ShopRoku bodovalo Notino

Starší článek

Jak Češi znají “lidské” služby?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více