5. Empresa Media je ve sporu s Českou poštou

18. 4. 2017 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství Empresa Media chystá právní kroky vůči České poště. Důvodem je interní nařízení, které na pobočkách pošty přikazovalo stáhnout z prodeje první dubnové vydání týdeníku Faktor S, jehož hlavním tématem bylo hospodaření České pošty a problémy při doručování zásilek. Podle vydavatelství byl Faktor S na části poboček automaticky stažen z pultů a zařazen mezi neprodané výtisky, na jiných byl bez projednání s vydavatelem zabalen do neprůhledné fólie, aby nebyla vidět obálka. Podle mluvčího státního podniku Matyáše Vitíka vydala pokyn horlivá zaměstnankyně z centrály, která postupovala nad rámec svých pracovních povinností. Odmítl, že by příkaz vzešel přímo od managementu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.