8. Made by Vaculik vyhrál tendr Prague Pride

20. 3. 2017 00:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Festival Prague Pride se po dvou letech vrací ke spolupráci s pražskou pobočkou slovenské agentury Made by Vaculik. Ta uspěla v uzavřeném tendru, ve kterém porazila agentury Newcast a Social+, a bude připravovat komunikaci festivalu pro letošní rok. Kampaň v médiích a na sociálních sítích odstartuje v průběhu června. „Věříme, že s vybraným konceptem opět překvapíme českou společnost,“ říká Martin Štěrba, PR specialista Prague Pride. Festival v minulých letech kromě MBV spolupracoval s agenturami TL5 a Peppermint, Ogilvy, La Taupe či Pink Future. Letošní ročník festivalu se uskuteční od 7. do 13. srpna v Praze, tradiční průvod projde centrem Prahy v sobotu 12. srpna. Součástí akce bude i festivalová vesnička na Střeleckém ostrově, hudební open-air na Letné, diskuse a filmová či divadelní představení. V loňském roce se festivalu zúčastnilo 70 tisíc návštěvníků. Festival Prague Pride organizuje stejnojmenný spolek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.