Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Portál Robeeto chce edukovat trh “pracantů”. Do tří let má působit na osmi trzích

Redakce MAM20. 2. 2017

Peer-to-peer platformy se mezi tuzemskými start-upy těší oblibě. Po projektech jako SuperSoused.cz, Lidská síla.cz či Hlídačky.cz přichází start-up Robeeto.cz s ambicí nabídnout “soft” služby drobných živnostníků napříč různými kategoriemi, od hlídání dětí, doučování přes kadeřníka, úklid až po fotografy či řemeslníky.

Ambiciózní portál spouští zakladatelka a majitelka sítě výdejních míst Zásilkovna Simona Kijonková spolu se Stanislavem Koukalem, který přináší zkušenosti s výkonnostním marketingem z agentury H1. Investoři předpokládají, že do roku 2019 dokáže Robeeto odbavit přes 2 miliony objednávek, průměrně by se tak měl “provoz” portálu vyšplhat na cca 1900 objednaných úkonů denně. “Portál má ambice změnit celé odvětví služeb. Může pomoci všem, kteří chtějí dělat to, co je baví, podle jejich časových možností. Nevzniká proto, aby konkuroval dosavadním projektům, ale chce sjednotit a zpřehlednit trh,” dodává Kijonková.

Kvalitu služeb si pohlídáme

V prvních dvou měsících pojede Robeeto bezplatně, poté si začne od “pracantů” účtovat provize za zrealizované objednávky, nastavené odlišně podle typu a hodnoty služby, maximálně však ve výši 15 procent. Portál si podle Kijonkové dá záležet na zpětné vazbě od zákazníků v rámci hodnocení kvality nabízených služeb. Kdo bude práci poptávat, bude si moci volit “služebníka” podle ceny, lokality či kvalifikace. U každého profilu se bude moci rozhodnout podle preferencí předchozích zákazníků. Robeeto zároveň spouští i aplikaci, jež rovnou ukáže, který “pracant” má čas právě tehdy, kdy se to hodí zákazníkovi.

Již letos by se mělo Robeeto objevit na Slovensku, během tří let pak vstoupí na další evropské trhy jako Maďarsko či Portugalsko.

O komunikaci Robeeta se stará agentura Dark Side, která se zaměří především na výkonnostní marketing. V plánu je též off-line reklama a série road show po regionech.

×

1. Tváří kampaně na Kodiaq je končící designér Kabaň

Starší článek

S mobilním telefonem rádi vstáváme

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více