Granette je minulostí, přejmenovala se na Palírnu U Zeleného stromu

6. 2. 2017 00:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Druhá největší česká likérka Granette & Starorežná Distilleries se od Nového roku přejmenovala na Palírnu U Zeleného stromu. Likérka, která paradoxně sama líh nevyrábí, ale nakupuje ho od externích dodavatelů, chce navázat na „téměř 500 let dlouhou tradici“ původní prostějovské palírny a pod novým jménem dál budovat své strategické značky Stará myslivecká, Blend 42 Vodka a Hanácká vodka.

„Naše likérka má ojedinělou historii, která začala už v roce 1518. Jde o unikát nejen v Česku, ale v rámci celé Evropy. Zatím jsme v Evropě nenašli palírnu, která by měla delší historii než my,“ řekl k tomu ředitel firmy Pavel Kadlec.

Společnost, která ovšem vznikla v roce 2011 sloučením likérek Starorežná Prostějov a Granette z Krásného Března, představila své nové logo, které pro ni připravilo grafické studio Heyduk, Musil & Strnad.

Vychází z loga dosavadního subbrandu Palírna U Zeleného stromu, pod kterým likérka prodávala pravé ovocné destiláty.

To však bylo podle brand manažera značky Jana Sedláčka „nečitelné pro zahraniční trhy“, na které se firma chce víc zaměřit, a obsahovalo „příliš mnoho prvků“.

Nové logo bylo zjednodušeno a zmizel z něj středohorský červený granát, podle kterého se původní společnost jmenovala Granette. Strom v logu dostal zelenou barvu a jedna jeho polovina byla nahrazena písmenem P, které upomíná na tradici pálení destilátů v Prostějově.

Likérka využila původní logo subbrandu Palírna U Zeleného stromu (vlevo), které ovšem výrazně zjednodušila. Foto: PUZS

Podle marketingové ředitelky Zuzany Behové firma při rebrandingu nepočítá s velkými náklady, protože jej nedoprovází žádná kampaň, ale chce značku budovat zejména prostřednictvím PR.

„Loni jsme provedli úspěšný repositioning a launchovací kampaň na Hanáckou vodku, která zahrnovala redesign etikety, intenzivní TV kampaň a on-line komunikaci. Další prioritou bylo rozšířit spotřebitelskou zkušenost se Starou mysliveckou Reserve,“ řekla Behová.

Letos chce „staronová“ palírna dál posilovat postavení svých strategických značek. „Starou mysliveckou Reserve bychom chtěli ve vnímání spotřebitelů posunout více do segmentu whisky. Významnou podporu plánujeme i pro Blend 42 Vodku a Hanáckou vodku. Máme v plánu prosadit se s našimi produkty na významných zahraničních trzích, jako jsou USA, Čína, Japonsko nebo Filipíny,“ doplnil Pavel Kadlec.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení