Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Granette je minulostí, přejmenovala se na Palírnu U Zeleného stromu

Redakce MAM6. 2. 2017

Druhá největší česká likérka Granette & Starorežná Distilleries se od Nového roku přejmenovala na Palírnu U Zeleného stromu. Likérka, která paradoxně sama líh nevyrábí, ale nakupuje ho od externích dodavatelů, chce navázat na “téměř 500 let dlouhou tradici” původní prostějovské palírny a pod novým jménem dál budovat své strategické značky Stará myslivecká, Blend 42 Vodka a Hanácká vodka.

“Naše likérka má ojedinělou historii, která začala už v roce 1518. Jde o unikát nejen v Česku, ale v rámci celé Evropy. Zatím jsme v Evropě nenašli palírnu, která by měla delší historii než my,” řekl k tomu ředitel firmy Pavel Kadlec.

Společnost, která ovšem vznikla v roce 2011 sloučením likérek Starorežná Prostějov a Granette z Krásného Března, představila své nové logo, které pro ni připravilo grafické studio Heyduk, Musil & Strnad.

Vychází z loga dosavadního subbrandu Palírna U Zeleného stromu, pod kterým likérka prodávala pravé ovocné destiláty.

To však bylo podle brand manažera značky Jana Sedláčka “nečitelné pro zahraniční trhy”, na které se firma chce víc zaměřit, a obsahovalo “příliš mnoho prvků”.

Nové logo bylo zjednodušeno a zmizel z něj středohorský červený granát, podle kterého se původní společnost jmenovala Granette. Strom v logu dostal zelenou barvu a jedna jeho polovina byla nahrazena písmenem P, které upomíná na tradici pálení destilátů v Prostějově.

Likérka využila původní logo subbrandu Palírna U Zeleného stromu (vlevo), které ovšem výrazně zjednodušila. Foto: PUZS

Podle marketingové ředitelky Zuzany Behové firma při rebrandingu nepočítá s velkými náklady, protože jej nedoprovází žádná kampaň, ale chce značku budovat zejména prostřednictvím PR.

“Loni jsme provedli úspěšný repositioning a launchovací kampaň na Hanáckou vodku, která zahrnovala redesign etikety, intenzivní TV kampaň a on-line komunikaci. Další prioritou bylo rozšířit spotřebitelskou zkušenost se Starou mysliveckou Reserve,” řekla Behová.

Letos chce “staronová” palírna dál posilovat postavení svých strategických značek. “Starou mysliveckou Reserve bychom chtěli ve vnímání spotřebitelů posunout více do segmentu whisky. Významnou podporu plánujeme i pro Blend 42 Vodku a Hanáckou vodku. Máme v plánu prosadit se s našimi produkty na významných zahraničních trzích, jako jsou USA, Čína, Japonsko nebo Filipíny,” doplnil Pavel Kadlec.

×

1. Cannes Lions přijímá přihlášky do soutěže

Starší článek

Valentýn je známý, ale 1. máj je tradice

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více