Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Kosmetika byla nejčastějším dárkem

Redakce MAM9. 1. 2017

Dnes se budeme zabývat tím, co on-line populace nakoupila k Vánocům. Když se podíváte na graf, zjistíte, že šest respondentů z deseti své blízké obdarovalo nějakou drogerií nebo kosmetikou. Bezmála polovina nakoupila knihy, hračky nebo nějaké oblečení či obuv. Vybavení do domácnosti jako vánoční dárek pořídilo 38 procent respondentů. Parfémem někoho podaroval přibližně každý třetí respondent, módním doplňkem každý čtvrtý a poukazem na zážitky každý pátý.

Ženy častěji než muži koupily k Vánocům něco z drogerie a kosmetiky, oblečení nebo vybraly nějaký módní doplněk. Naopak muži více než ženy darovali elektroniku jako například televize, přehrávače hudby a podobně.

Šperky jako vánoční dárek dávali spíše mladí do 35 let než starší. Hračky dávali samozřejmě častěji lidé ve věku 25-44 let než ostatní věkové skupiny. A pro finanční hotovost pod stromeček se obvykle rozhodli spíše lidé nad 45 let než mladší.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

2. Americký Fox kompletně přebírá britskou Sky

Starší článek

Televize / prosinec 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více