Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spokojenost s věrnostními kartami

Redakce MAM14. 11. 2016

Bez ohledu na slibovanou věrnost se polovina manželství rozvede, a to se obvykle ti dva, kteří se berou, celkem dobře znají. S věrnostními kartami je to jinak. Máme jich čím dál více a nikdo nám nutnost vzájemné znalosti nepřipomíná.

Jaká je tedy vlastně spokojenost ve vztahu věrnostní karta – nakupující? “Polovina držitelů věrnostních karet je s odměnami za věrnost spokojená, druhá polovina je nespokojená,” říká Daniel Procházka, account director Ipsos Marketing, a dodává: “V populaci 25–35 let jsou s odměnami z věrnostních programů nespokojení dokonce 2 z každých 3 držitelů, a to je pro správce věrnostních programů určité varování.”

Radek Hrachovec, tvůrce Baťa klubu, koaličního programu Renome a specialista na věrnostní programy, k tomu dodává: “Věřím tomu, že z aktivních držitelů věrnostních karet je 50 procent s odměnami nespokojeno. Protože firmy, na rozdíl od svých stálých zákazníků, nepřistupují k zasloužené odměně jako k vyvrcholení vztahu se zákazníkem. Považují je za nákladový problém. Kdo nechce dávat, ať raději nedává nic.”

Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu podotýká: “Analýza prodejních dat a využívání věrnostních karet, znalost potřeb a nákupního chování a testování preferovaných odměn mohou výrazně posílit kvalitu a efekt věrnostního programu.”

 

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!
Kontakt: [email protected]

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více