Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Riskujte, nebo ustrnete

Redakce MAM14. 11. 2016

Základním předpokladem pro inovaci je vytvořit prostředí, ve kterém je prohra akceptovatelná. Velké sázky s sebou přinášejí možnost velké ztráty. A jen v prostředí, ve kterém se dokážeme z prohry poučit, můžeme dělat revoluční inovace. Tak vypadá podle většiny řečníků konference Web Summit budoucnost marketingu.

Většinu summitu tvořila technická témata, ale hodně se mluvilo také o content marketingu. Portály Reddit, Imgur či hvězda sociálních sítí Alfie Deyes z PointlessBlog mají miliony fanoušků z řad mileniálů. Na první pohled mohou tyto stránky působit nepřehledně, klíčový je však obsah, který je autentický a relevantní pro komunitu. V českém kontextu působí podobně například Mimibazar. Autoři takového obsahu vědí sami nejlépe, co jejich publikum zajímá, a proto pouze když jim marketéři dají při spolupráci maximální svobodu, dokážou garantovat také návratnost investic.

Dalším důležitým pravidlem pro kvalitní content marketing je nesnažit se slepě kopírovat současné trendy a dělat přesně to, co funguje ostatním. Můžete vzít i nudný produkt a vystavět okolo něj skvělý příběh. Formátem číslo jedna je dnes video, ale třeba automobilka Aston Martin se vrací i ke starému dobrému mluvenému slovu. Právě to je totiž relevantní pro jeho cílovou skupinu, řidiče.

Dejte prostor srdcařům

O content marketingu mluvil i Peter Blackshow, ředitel globálního digitálního marketingu Nestlé. Podle něj je při tvorbě obsahu potřeba dávat prostor lidem s entuziastickou povahou, kteří mají ve firmě odvahu a chuť zapojit se do budování značky.

“Je na čase, aby firmy začaly uvažovat jako start-upy. Je třeba upustit od zkostnatělých úvah a také přestat se vázat na centralizovanou kreativu. Daleko lepší je podpořit neklidné povahy, které mají chuť přinášet nový pohled a překvapovat,” radil.

První Web Summit se konal v roce 2009. Na jednom místě se tu pravidelně potkávají technologické společnosti, start-upy. Řečníci jsou z řad globálních hráčů typu Facebook nebo BMW, ale ke slovu se zde dostanou i nadějné firmy, jako jsou například platforma pro sdílení linků Reddit či nástroj pro řízení projektů Trello. Akce se konala v Lisabonu a navštívilo ji 53 tisíc lidí, převážně z on-line marketingu.

Pavla Nýdrle,
je ředitelkou agentury Nydrle

×

2. Zpravodajský web CNC bude psát patnáct lidí

Starší článek

Média veřejné služby jsou pod tlakem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více