Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Spolumajitelé Konektoru zakládají vývojářské centrum na ostrově Mauritius

Redakce MAM3. 10. 2016

Do roka by centrum mělo zaměstnávat asi 15 místních web developerů a grafiků, kterým bude šéfovat bývalý PR manažer agentury Cook Communications Josef Bouška.

Nový subjekt se jmenuje Blue M a jeho jedinými akcionáři jsou partneři agentur PR.Konektor a Konektor Social Jaroslav Duroň a Rostislav Starý.

“Chtěli jsme využít potenciál některé zahraniční lokality, která disponuje talentovanými a vzdělanými lidmi, kteří jsou levnější než v České republice. Naše volba padla na Mauritius. Místní lidi povede Josef Bouška, který zajistí spojení jejich schopností s evropským způsobem výkonu práce. Jinak bychom do toho nešli,” vysvětluje Rostislav Starý.

“Hledali jsme lokalitu, která by byla levnější než u nás a kde bych chtěl žít. Musela to taky být politicky i ekonomicky stabilní země s dobrou infrastrukturou a nejen levnou, ale i vzdělanou pracovní sílou. V blízkých časových pásmech – což byla další z důležitých podmínek – jich není zase tak moc. Vláda na Mauritiu se z něj snaží udělat technologický hub celého regionu. Žije tam jen 1,3 milionu lidí, mají ale úzké vazby s Indií a Indové se tam rádi stěhují za prací,” doplňuje jej Josef Bouška, který do ostrovního státu odletěl se svou rodinou před dvěma týdny.

Oba zdůrazňují, že na ostrově byla v srpnu založena “mauritijská firma”, a že tedy nejde o off-shore projekt k vyřizování daňových záležitostí. Nový subjekt právě provádí nábor pracovníků, které bude následně prověřovat, do ostrého provozu by se měl dostat v druhé polovině října.

Zpočátku bude dělat zejména zakázky – aplikace, mikrostránky, weby a e-shopy s důrazem na trend “mobile first” -, které tradičně outsourcoval do jiných agentur Konektor Social.

“Jsme součástí sítě Eurocom Worldwide. Když jsme jejím členům tento projekt prezentovali, dostali jsme velmi dobrou zpětnou vazbu. Chtěli bychom, aby se z Blue M časem stal hub, který propojí profesionály v této oblasti s evropskou klientelou,” shrnuje ambice projektu Rostislav Starý.

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více