Slevové kupony přecházejí z papírové podoby do digitální. Typicky ušetří stovku

24. 10. 2016 00:10

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Dnes fungují specializované weby, na nichž si zákazníci mohou najít on-line slevy přímo z e-shopu, na kterém chtějí nakupovat. Slevový kód pak zadají při nákupu do speciálního pole v košíku.

Samotné e-shopy vnímají e-kupony jako formu marketingu, která by v jejich mixu neměla chybět. Na rozdíl od cashback portálů totiž kuponový web nevstupuje do vztahu mezi obchodem a zákazníkem. Nejčastějšími slevami jsou procentní slevy z nákupu nebo doprava zdarma.

Uživatelé mohou najít slevy na internetových stránkách Kuponer.cz, Vašekupony.cz, Slevovykupon.net nebo eSlevy.cz.

Stránky s kupony nabízejí slevy do různých typů e-shopů – od elektroniky, oblečení až po potraviny a lékárenské výrobky. Agregátory slev fungují na principu affiliate marketingu. To znamená, že po uplatnění slevového kódu v košíku internetového obchodu dostane poskytovatel slevy provizi. „Nejvíce u nás hledají návštěvníci kupony na módu, pak kosmetiku a elektroniku. Teď s blížícími se Vánocemi roste i hledanost kuponů na hračky,“ uvádí Ladislav Krejčí, manažer portálu se slevovými kupony eSlevy.cz.

„Nejčastějšími kupony jsou slevy deset procent nebo konkrétní sleva 100 Kč s tím, že ji lze uplatnit nad nějakou minimální hranici nákupu,“ dodává Krejčí.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení