Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Potravinové doplňky zajímají hlavně ženy

Redakce MAM3. 10. 2016

Přibližně dvě třetiny internetové populace užívají alespoň občas některý z potravinových doplňků. Oblíbenými jsou zejména vitaminy a minerály, přípravky tišicí bolesti, přípravky na dobré trávení, detoxikaci, proti alergii, proti únavě, dále kloubní výživa nebo omega 3 mastné kyseliny (rybí tuk). Větší část spotřebitelů potravinových doplňků tvoří ženy, z nichž je pravidelně nebo čas od času užívají téměř tři čtvrtiny, a také lidé ve věku 30-44 let. Oproti mužům ženy častěji vyhledávají doplňky proti bolestem a únavě, přípravky k hubnutí, odkyselení a detoxikaci. Méně častými konzumenty potravinových doplňků jsou vedle mužů rovněž mladí lidé do 29 let. Výjimkou jsou ovšem přípravky proti alergiím, které vyzkoušela čtvrtina mladých. Starší věkové kategorie častěji sáhnou po kloubní výživě, omega 3 mastných kyselinách či doplňcích ke snížení cholesterolu. Z míst, kde lze potravinové doplňky zakoupit, vedou kamenné obchody nad e-shopy. Devět z deseti uživatelů si doplňky stravy nejčastěji pořizuje v klasické kamenné lékárně. Oblíbenými jsou i klasické drogerie či specializované obchody, kde častěji nakupují lidé z větších měst. E-shopy využívají více obyvatelé menších měst do 20 tis. obyvatel. Částka, kterou za potravinové doplňky lidé měsíčně utratí, se v průměru pohybuje mezi 300 a 500 korun, třetina uživatelů ale nakoupí i za více než 500 korun.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Bohumil Pospíšil

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více