Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Němci trvají na placení za odkazy

Redakce MAM3. 10. 2016

Největší světové vydavatelské skupiny se neshodnou na tom, jestli je internet pro klasické noviny zkáza, nebo příležitost. Murdochova společnost News Corp toto soužití chválí: “Společně tyto dvě platformy vytvářejí skvělé příležitosti jak pro nás, tak pro inzerenty, kteří se snaží přiblížit svému publiku,” řekl na nedávné australské mediální konferenci generální ředitel Robert Thompson.

Jiní tak optimističtí nejsou. Mathias Döpfner, ředitel vydavatelství Axel Springer, předvídá zkázu mediálních domů, pokud se nezpřísní ochrana autorských práv na internetu. Ke svému dlouhodobému tématu se znovu vrátil v rozhovoru pro Financial Times. Stále prosazuje, aby při vyhledávání a sdílení novinového obsahu na sociálních sítích nebo v Googlu dostávali vydavatelé zvláštní poplatky. “Pokud nebude existovat reálný, dostatečný a velký obchodní model pro spolupráci s vyhledávači a nebude ani na straně sociálních médií, počet producentů obsahu bude velmi rychle klesat,” předvídá černou budoucnost Döpfner. Zpoplatnit sdílení už zkusila německá vláda. Loni představila zákon, který nařizoval internetovým firmám platit i za malé části obsahu vydavatelů v různých službách.

Záměr se však obrátil proti mediálním domům, které poplatky požadovaly. Google konkrétní vydavatele úplně vygumoval ze svých agregátorů. To mělo podle Döpfnera za následek až 85procentní pokles návštěvnosti všech on-line titulů Axel Springeru.

Döpfner varoval, že pokud se vydavatelé a digitální společnosti nedomluví, budou ve výsledku uživatelé sociálních sítí ochuzeni o velkou část kvalitních zpráv.

Navzdory všem negativním předpovědím věří ředitel Axel Springeru v budoucnost digitální žurnalistiky.
Foto: Axel Springer

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: DDB Prague

DDB Prague posiluje kreativu a digitál

Lluis Rotger je nový expriential creative lead, Christophe Wechsler senior art director, Jiří Kirchner senior copywrighter a Ivan Krajčovič digitální stratég.
17. 4. 202117. 4. 2021
Marketing

Kultura si strategii maže na chleba

Nejde jen o oblékání, firemní kultura musí především pomáhat k vyšší výkonnosti byznysu, říká Pavel Kuhn ze společnosti Kogi Con.
17. 4. 202116. 4. 2021
Marketing

Mattoni poprvé uvádí plošně na trh plechovky

Minerální voda Mattoni představila novou řadu ochucené minerální vody Mattoni v plechovkách. Značka se tím stává první českou minerální vodou v plechovce,…
16. 4. 202116. 4. 2021
Média

Přímý přenos pohřbu prince Philipa poběží na Nově, CNN Prima News i v ČT24

V sobotu 17. dubna se uskuteční pohřeb Jeho královské Výsosti Prince Philipa, vévody z Edinburghu. Televize Nova tak od 15:20 zařazuje do vysílání přímý…
16. 4. 202116. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Peter Fecko šéfuje Grayling ve střední a východní Evropě
Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více