Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Jan Štádler: Dominantním směrem je pro nás outdoor, sportující zákazníky oslovíme na sítích

Redakce MAM3. 10. 2016

Dvoustá pobočka Hervisu v Rakousku s přívlastkem 2.0 je zároveň jakýmsi prototypem obchodu budoucnosti: zákazníkům budou k dispozici přístroje pro analýzu došlapu, měření výkonu a další technika. “Pokud se model ujme, můžete jej očekávat i na českém trhu,” zní příslib marketingového ředitele Hervisu Jana Štádlera.

Setkáváme se v Express pobočce Hervisu na pražském hlavním nádraží. Jedná se o formát kombinující prodej užšího sortimentu s výdejnou zásilek z e-shopu. Jde právě o tento nový formát v souvislosti s expanzí avizovanou ve vaší kampani?

S touto prodejnou jsme velmi spokojeni, což je samozřejmě dáno kromě jiného i její polohou. Rozšíření poboček Hervis Sports na českém trhu se bude týkat zhruba desítky menších prodejen právě v kombinaci s výdejnou zásilek, a to v Praze i v regionech. Omnichannel je pro Hervis v následujícím roce klíčovým zadáním a zároveň budeme pokračovat s modernizací stávajících prodejen a s doplněním o digitální prvky. Personál vybavujeme tablety, které slouží v první řadě k obsluze zákazníků v případech, kdy není dostupná žádaná velikost nebo zboží není skladem. Personál hned na místě zboží objedná do konkrétní pobočky či zadá objednávku na adresu zákazníka, pokud si to bude přát.

V jakém poměru jsou prodeje Hervisu off-line vs. on-line? Co lidé na vašem e-shopu nejčastěji objednávají?

Přesný objem on-line prodeje nezveřejňujeme, nicméně obrat e-shopu meziročně vzrostl o 40 procent a rozhodně je zde ještě velký potenciál k růstu. Největší zájem je o boty, techniku – různé sporttestery – a kola.

Projeví se formát menších prodejen ve zúžení sortimentu zboží? V prodeji jízdních kol či lyží vám v kamenných prodejnách konkurují ty specializované s lépe vyškoleným personálem.

Dlouhodobě pracujeme s naší obrátkou a zmenšujeme skladové prostory, takže zmenšení prodejen se v nabízeném sortimentu nijak neodrazí. Na rozdíl od specializovaných prodejen můžeme díky nadstandardním vztahům s dodavateli rychle reagovat na výkyvy počasí, a zvládneme tak mírnou i tuhou zimu. Jinými slovy – když není sníh, tak u nás plné sklady lyží nenajdete. I proto pro nás specializované prodejny nejsou až takovou konkurencí. Ve znalostech personálu na pobočkách sice nějaké rezervy máme, ale v brzké době se zaměříme na školicí program.

Chystáte změny i ve věrnostním programu?

V příštím roce plánujeme spuštění mobilní aplikace, která zjednoduší on-line nákupy i čerpání klubových výhod. Hervis Sportsclub má v tuto chvíli více než 200 tisíc aktivních členů a kromě běžných odměn za nákupy vám například archivuje účtenky pro případnou reklamaci. Pracujeme zároveň na personalizaci nabídek a komunikace s našimi klubovými členy.

Zaměříte se v rámci omnichannelu více na komunikaci v digitálu, případně i na content marketing?

Pro příští rok plánuji změnu strategie digitální komunikace, včetně komunikace na sociálních sítích. Doposud jsme se zaměřovali primárně na komunikaci našich akčních nabídek, v budoucnu by to měla být hlavně produktová komunikace a přímá konverze. Model propojení off-linu a on-linu se nám podařilo dobře nastavit a teď je na čase jej naplnit i správným obsahem. Takže se určitě zaměříme daleko více na CRM, sociální sítě i kvalitní obsah v podobě videí či expertních rad. V současné době vybíráme digitální agenturu, která by nám s realizací naší strategie pomohla.

Loni jste v roli sponzora Jizerské 50 vystřídali Intersport, v komunikaci Hervisu se to ale příliš neodrazilo.

Z Jizerské 50 vzešel nápad na zapojení několika sportovců – ambasadorů – z různých disciplín do komunikace Hervisu. Jména zatím uvést nemohu, ale nečekejte olympioniky. Chceme pracovat se sportovci amatéry. Hervis chceme profilovat jako značku pro outdoorové sporty, důležité jsou pro nás právě běžecké lyžování a cyklosport.

Jan Štádler, marketingový ředitel, Hervis Sports

Kompetence v oblasti marketingu rakouského řetězce se sportovním vybavením a módou převzal letos v létě. Hervisu přináší zkušenosti z oblasti e-commerce, pracoval pro společnosti Internet Mall a Slevomat, zároveň dobře zná prostředí obchodních řetězců z doby svého působení ve společnosti Tesco Stores ČR, kde zastával různé obchodní pozice. Hervis Sports náleží skupině Spar Österreich.

×

Bývalý tenista Andre Agassi vylekal italské město

Starší článek

O dětské kroužky je zájem, hlavně o sport

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Newsletter

Za lepší reprezentaci! Sportovkyně zakládají médium, O’Neal agenturu

Zlaté olympioničky Sue Bird, Chloe Kim, Simone Manuel a Alex Morgan spustily platformu Togethxr zaměřenou na sportovkyně. Basketbalová legenda…
4. 3. 20213. 3. 2021
Newsletter

Online market Tomato.cz vsadí na ceny i nabídku netradičních potravin

Do rychle rostoucího segmentu online prodeje a rozvozu potravin a drogerie vstupuje nový hráč, který chce vyzvat dosavadní hegemony Rohlik.cz…
4. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více