Téma: Forbes a Socialbakers sestavily žebříček 77 nejvlivnějších Čechů na sociálních sítích. Jeho složení vyvolalo různorodé emoce. V čele stanul Jirka Král…

19. 9. 2016 00:09

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

David David Tohle je hloupost. Ten člověk, který tento žebříček vytvářel, absolutně nevěděl, co dělá.

Petr Minařík Zrovna jsem chtěl napsat to stejné. Kroutím hlavou nad tím, co tam je za lidi.

Jeesiik Novy No, nemyslím si. Už jen z pohledu marketingového jsou toto nejžádanější ksichty. Takže se uklidněte a přečtěte si něco o marketingu.

Lukáš Burda Stejně jako loni zaměňujete „audience“ s „influence“… Tady ta parta v přehledu má možná sílu drivovat awareness, ale ne action.

Jakub Carda Většinu z nich vůbec neznám a chybí tam lidé jako Horák nebo Jaroš. Máte to špatně. Možná jste to mysleli jako seznam youtuberů.

Luboš Kolek Znám 18, zbytek dnes poprvé. Jak jste na tom vy?

Jan Bednář Co Mishovy šílenosti? Ten devítiletý borec má na svém Pokémon Go songu 23 milionů zhlédnutí.

Johny Machette 3. nejvlivnější kluk, který dělá hudbu? ANO! Navíc jsem 33. nejvlivnější osoba českýho internetu. Dobrá práce, řekl bych.

Martin Jirry Jiras Možná tak 3. nejvlivnější chytač pokémonů…

Jakub Hanuš „Prostě sepíšeme jména všech českých předních youtuberů a uděláme z toho click bait článek.“ Heh.

Petr Andrýsek Takže například na 67. místo (Carly Kirstenová) se dá dostat zveřejněním svých nahých fotek v měsíc provádění analýzy. #goodtoknow

David Slížek A jak prosím definujete ten „vliv“?

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení