Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Pro osobní maily chodíme na Seznam.cz

Redakce MAM19. 9. 2016

Vlastnictví soukromé internetové stránky je dnes samozřejmostí, otázka spíš zní, kolik schránek si pořizujeme. Polovina internetové populace vlastní jen jednu a polovina více než jednu schránku pro soukromé účely. Vlastníci většího počtu schránek jsou spíše lidé s VŠ vzděláním, mladí do 29 let a muži.

Téměř v 9 z 10 případů jsou pak schránky rozdělené podle účelu využití. Typicky schránka na osobní/soukromé e-maily (případně ještě zvlášť pro rodinu a kamarády), schránka na oficiální e-maily a schránka na reklamní sdělení, spamy, registrace, hry apod. I pracovní/firemní e-mailové schránky jsou téměř polovinou jejich majitelů občas využívány pro soukromé účely. Nejvyužívanější doménou pro soukromé schránky je v ČR Seznam.cz, kde má alespoň jednu e-mailovou schránku 79 % internetové populace. Následují Gmail.com (38 %), Centrum.cz (12 %) a Email.cz (11 %).

Svoji e-mailovou schránku navštěvujeme nejčastěji na noteboocích (hlavně mladí do 29 let), dále na počítačích (45+ let) a mobilech (opět mladší ročníky a také obyvatelé Prahy). V menší míře i na tabletech. V pracovní dny kontroluje svoje soukromé e-maily 8 z 10 lidí alespoň jednou denně (více obyvatelé velkoměst a lidé ve věku 30-44 let). O víkendu četnost návštěv klesá, alespoň jednou denně prohlížejí e-mailovou schránku dvě třetiny lidí, během dovolené to je už jen třetina.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

1. Penny Market investuje tři miliardy do prodejen

Starší článek

6. E-shop 4home vítězem studie Český košík 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více