Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

8. Posilovna láká klienty “koulí na doživotí”

Redakce MAM12. 9. 2016

Pražská posilovna Hardstyle Kettlebell Gym chce ve své nové kampani vzbudit povědomí o značce a přilákat nové cvičence. Pointou kampaně je soutěž o doživotní členství v Železné kouli. “Soutěž spočívá v hledání 16 koulí na různých místech v Praze. Kdo je podle indicií, které po dobu 16 dní uveřejňujeme na facebookové stránce a webu Železné koule, najde jako první, získá doživotní členství v Železné kouli zadarmo,” vysvětluje zakladatel a šéftrenér Železné koule Michal “Radar” Vrátný. Komunikace probíhá prostřednictvím facebookové stránky Železná koule, webu a samostatné microsite www.koulenadozivoti.cz. Kampaň má dvě části – pre-promo a soutěž samotnou. První část spočívá v přitáhnutí fanoušků, druhá potom ukazuje, že jde o skutečnou soutěž. S kampaní pomáhala i Lenka Krsová, která dříve spolupracovala i se Socialbakers, a Lucie Petráková, programová ředitelka Fajn radia. V rámci propagace předaboval tým Železné koule i kultovní scénu z Pulp Fiction.

Železná koule bojuje v kampani o nové členy. Ten, kdo najde v Praze všech šestnáct kettlebellů, vyhrává doživotní členství v netradiční posilovně.

×

Nuda vytvořená dychtivým očekáváním

Starší článek

Jak trávili letos Češi letní dovolenou?

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter
Foto: Youtube.com | Fevoluce

VIDEO: „Na jihu to mám v Malíku“. Čtvrtníček opět paroduje fotbalové …

Iniciativa Fotbalová evoluce postavila povedenou kampaň na legendární hře „Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit?“ vycházející z osobitého stylu…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Stejná chalupa, jiná pravidla. Stát nahrává pochybným praktikám

Zástupci Svazu venkovské turistiky a agroturistiky, Asociace soukromého zemědělství ČR a Amazing Places & Kouzelná místa v ČR uprostřed…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Lions Live kreativcům poradí, jak uspět v roce 2021

Pořadatelé festivalu Cannes Lions spouští další týdenní sérii přednášek, případových studií i představování nástrojů, které se budou hodit pro…
25. 2. 202124. 2. 2021
Newsletter

Jan Kaláb: Kdybych začal někomu dělat reklamu, asi bych tím ztratil

Český umělec věnující se street artu a graffiti se po reliéfních obrazech chystá do budoucna více zaměřit na sochy. „Už se dva roky…
25. 2. 202124. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více