Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Snapchat patří mladým. Pro protřelejší je tu Instagram Stories

Redakce MAM22. 8. 2016

Instagram přichází s další novinkou. Tentokrát s funkcí Instagram Stories, možností, kdy uživatel zaznamenává přímo v reálném čase. Fotky a videa vkládá rovnou do formátu prezentace, která se jeho sledujícím sama přehrává – příspěvek po příspěvku. Celé Stories pak po 24 hodinách zmizí a nikdo je už nedohledá. Také vám to velmi nápadně připomíná Snapchat? Ano, správně. Kromě toho, že na Instagram stále můžeme nahrávat předpřipravené “vymazlené” fotky a následně je filtrovat, máme zde ještě druhou možnost, a to sdílet naše foto- či videoúlovky rovnou se svými followery. Není divu, že se nyní sociální sítě hemží hashtagy #Instasnap. Nedílnou součástí Instagram Stories je samozřejmě možnost vkládání smajlíků, obrázků, popisků…

Jen klasické veselé filtry, které nám tak učarovaly na Snapchatu, zde (zatím) chybí. Chcete-li zobrazit něčí příběh, stačí klepnout na jeho profilovou fotku. Stories si můžete prohlížet vlastním tempem – klepnutím na levou část displeje se vrátíte zpět, klepnutím vpravo přeskočíte vpřed a přejetím celé obrazovky se dostanete na příběh dalšího člověka. Stories můžete i komentovat, ale pouze tak, že pošlete přímou soukromou zprávu. Chybí zde totiž možnost klasických veřejných komentářů nebo “lajků” (ano, opět Snapchat). Svůj účet si můžete nastavit jak jako soukromý, tak jako veřejný. Uživatelské rozhraní je tedy velmi podobné Snapchatu, snad jen o trochu více pochopitelné a userfriendly. Nicméně absence toho nejvíce zábavného – každý den se měnících filtrů – nás nutí položit si otázku, jak dlouho nás bude tahle funkce bavit. Stories tedy budou hodně těžit z toho, že uživatelský interface je o mnoho jednodušší než na Snapchatu, stejně jako vyhledávání uživatelů ke sledování. Osobně odhaduji, že mladší lidé na Snapchatu zůstanou, právě kvůli filtrům a hlavně už rozjeté historii, a starší lidé, které baví spíš Instagram, budou využívat Stories. Značky mohou použít již získané základy na Instagramu a začít sdílet nejen ty úplně fotogenické, krásné a nastylované momenty, ale i více syrové věci. I proto, že stejně zmizí v propadlišti dějin.

Adriana Martinovičová, content specialist contentové agentury Newcast

×

Reklamní olympiáda se u nás zatím nějak nekoná. Snad si zadavatelé schovali to nejlepší až na start her

Starší článek

Etno výzkumy a technologie se k sobě hodí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více