Novým kreativním šéfem McCannu je Capanescu

22. 8. 2016 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

„Razvana nám doporučil jeden z našich klíčových klientů, který s ním před pár lety v Bukurešti spolupracoval. Od prvního kontaktu na nás udělal dojem a teď, když ještě lépe známe jeho profesní zázemí a skvělé portfolio, jsme velice hrdí, že se přidá do našeho manažerského týmu. Chtěli jsme, aby kreativu vedl skutečný lídr, a jsme přesvědčeni, že se nám takového podařilo najít,“ komentoval Capanescův nástup Jan Binar, CEO McCann Worldgroup Prague.

Capanescu v oboru působí dvacet let, z toho dvanáct v pozici kreativního ředitele. Zkušenosti má z Ogilvy, Publicisu a Leo Burnett. Obdržel přes 120 oborových cen.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.