Nejvíc letí kreativní hračky

8. 8. 2016 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tento týden změníme téma a od trávení volného času se přesuneme k nakupování pro naše nejmenší. Jak česká on-line populace nakupuje hračky? Nějakou hračku pro děti koupily v posledních šesti měsících téměř tři čtvrtiny respondentů. Hračky samozřejmě kupují nejvíce ti, kteří mají sami děti. Rodiče dětí do 10 let kupují hračky téměř všichni. U rodičů starších dětí to je už výrazně méně, ale stále jsou mezi nimi skoro dvě třetiny těch, kteří nějakou hračku v posledním půl roce zakoupili. Podobně často (6 z 10 respondentů) nakupují hračky pro děti i ti, kteří vlastní děti nemají.

A jaké hračky Češi kupují? Respondenti v našem výzkumu deklarovali, že nejvíce kupují hračky, které nějak rozvíjejí kreativitu dětí. Takové hračky koupili čtyři z deseti respondentů. Těsně druhé v pořadí jsou společenské hry a na třetím místě pak stavebnice, které koupil každý třetí respondent. Naopak nejméně populární jsou hračky elektronické nebo na dálkové ovládání, ale také vláčky a hudební hračky. U těchto hraček samozřejmě může nákup ovlivňovat jejich cena.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.