6. Nový katalog Ikea nabízí rozšířenou realitu

22. 8. 2016 00:08

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Švédský prodejce nábytku Ikea představil svůj katalog pro příští rok. Vedle tištěné podoby má inovovanou digitální edici obohacenou o funkce jako panoramatický pohled na místnost nebo rozšířenou realitu. „Je dostupná pro chytré telefony, tablety, stolní počítače, notebooky a v neposlední řadě pro poslední generaci Apple TV,“ uvedla tisková mluvčí Zdeňka Pecková. Celkově jde o více než tři hodiny interaktivního obsahu v podobě průvodních krátkých filmů a různých tipů. Funkce virtuální reality umožňuje prohlédnout si místnosti kolem dokola. Katalog také umí ukázat, jak bude konkrétní věc ze sortimentu vypadat přímo v bytě zákazníka. Stačí vybrat produkt a objektiv telefonu namířit do prostoru. Virtuální verze se objeví v místnosti a je možné upravit její umístění. Katalog Ikey patří mezi nejčtenější publikace na světě, tištěná verze má 211 milionů kopií.

Pomocí rozšířené reality může zákazník třeba pověsit do místnosti obraz a zjistit, jestli se do ní hodí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.