Češi chtějí porovnávat, zkoušet, nakupovat

13. 6. 2016 00:06

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V době sdílení osobních a spotřebních dat, věrnostních programů a registrovaného klientství by se mohlo zdát, že se neodvratně blíží doba, kdy nebude nutné nikam chodit a věc anebo služba, kterou budeme potřebovat, u nás „přistane“ dříve, než si vůbec uvědomíme, že ji vlastně potřebujeme. Bude „ležet“ u dveří a dron si vesele poletí pro další zakázku. Jak to chtějí sami Češi?

„Ipsos se v květnu 2016 zeptal ekonomicky aktivních Čechů, zda preferují nakupování, anebo zásobování, a výsledek je 5 : 1 pro nakupování. Češi si chtějí vybírat, chtějí porovnávat, chtějí si užívat nakupování,“ říká Daniel Procházka, account director, Ipsos Marketing.

Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu dodává: „Porozumění nakupujícím a vytvoření odpovídající a přehledné nabídky hraje a stále bude hrát klíčovou roli, která se podepíše na nákupním zážitku v místě prodeje. Nesmíme zapomenout, že vše, co je v prodejně vystaveno, považuje zákazník za součást prodejny a ovlivňuje to jeho zážitek z nákupu.“

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!

Kontakt: [email protected]

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení