Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Češi chtějí porovnávat, zkoušet, nakupovat

Redakce MAM13. 6. 2016

V době sdílení osobních a spotřebních dat, věrnostních programů a registrovaného klientství by se mohlo zdát, že se neodvratně blíží doba, kdy nebude nutné nikam chodit a věc anebo služba, kterou budeme potřebovat, u nás “přistane” dříve, než si vůbec uvědomíme, že ji vlastně potřebujeme. Bude “ležet” u dveří a dron si vesele poletí pro další zakázku. Jak to chtějí sami Češi?

“Ipsos se v květnu 2016 zeptal ekonomicky aktivních Čechů, zda preferují nakupování, anebo zásobování, a výsledek je 5 : 1 pro nakupování. Češi si chtějí vybírat, chtějí porovnávat, chtějí si užívat nakupování,” říká Daniel Procházka, account director, Ipsos Marketing.

Andrea Vozníková, CMI manager společnosti Unilever, k tomu dodává: “Porozumění nakupujícím a vytvoření odpovídající a přehledné nabídky hraje a stále bude hrát klíčovou roli, která se podepíše na nákupním zážitku v místě prodeje. Nesmíme zapomenout, že vše, co je v prodejně vystaveno, považuje zákazník za součást prodejny a ovlivňuje to jeho zážitek z nákupu.”

A co vy? Napište nám, co si o tom myslíte a co to pro vaši firmu znamená!

Kontakt: [email protected]

×

1. Prima údajně vytvářela nátlak na své redaktory

Starší článek

Televize / květen 2016

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Ogilvy

Ondřej Obluk vedle Ogilvy nově řídí i agenturu VMLY&R

V agenturách sítě WPP dochází k další změně. Vedení tuzemské VMLY&R od začátku března přebírá šéf Ogilvy Ondřej Obluk. Dosavadní CEO…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Po téměř třech dekádách kariéry fotoreportéra pro mediální dům přichází Dan Materna do společnosti Czech Photo. Bude fungovat jako manažer největší…
1. 3. 20211. 3. 2021
Lidé

Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Partnerem společnosti Kogi CON, která se specializuje na měření a transformace firemních kultur, se stal Pavel Kuhn, jenž pomáhal rozvoji…
1. 3. 20211. 3. 2021
Marketing

Goodkin zajistí marketing skupiny Assa Abloy pro střední a východní Evropu

Tříkolové výběrové řízení probíhalo od května, účastnilo se ho pět agentur. Goodkin díky vítězství strategicky a kreativně povede…
1. 3. 20211. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo
Pavel Kuhn se stal partnerem společnosti Kogi CON

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více