Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Tento výrobek doporučuje devět z deseti Hitlerů

Redakce MAM16. 5. 2016

Když potřebujete získat pozornost pro svou reklamu a zrovna nemáte nějaký originální nápad, vrazte do vizuálu nějakou narážku na Hitlera nebo druhou světovou válku. Funguje to pořád spolehlivě, ať se chystáte uvést na trh tajemný mléčný nápoj, nebo potřebujete prodat potřeby pro psy. V posledních týdnech se sociální sítě baví nad čistě bílým Kefírerem, po kterém se budete cítit jako nadčlověk, a na Slovensku pro změnu billboardy napsané švabachem varují řidiče, že “pes nesmí být vůdce”. Mají zákazníky přesvědčit, aby zajeli do zverimexu koupit dvířka pro psy, aby nemuseli otevírat dveře pokaždé, když domácí mazlíček potřebuje vyvenčit. Tohle sdělení je ale v reklamě tak utopené, že na první pohled není jasné, jestli to není jen pokračování kampaně extrémisty Mariana Kotleby.

Hitlerovské narážky už dávno nejsou kontroverzní, zesměšňování nacistického zločince je běžnou součástí popkultury. Cokoliv s druhou světovou válkou zaručeně prodává časopisy a zvyšuje sledovanost televizních dokumentů. Ale mám své pochyby o tom, jestli stejný princip funguje i v segmentu rychloobrátkového zboží. Pozornost sice zaručí, ale hodíte pak takový produkt i do svého nákupního košíku?

Filip Rožánek, šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

×

Statistika není nuda. Naštěstí

Starší článek

O sdílení rozhoduje ztotožnění se

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více