Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Ovladače drží muži

Redakce MAM16. 5. 2016

Drtivá většina domácností má doma televizi. Kdo v domácnosti drží v ruce nejčastěji její ovladač? Přibližně dvě pětiny respondentů v on-line populaci 18-60 let odpověděly, že nejčastěji ho drží právě ony. Další dvě pětiny si myslí, že ho nejčastěji má jiný člen rodiny, a zbylých 20 procent respondentů nedokázalo posoudit, kdo má ovladač nejčastěji. A které pohlaví má v držení ovladač nejčastěji? Jestliže tipujete, že to jsou spíše muži, pak je váš odhad správný. Dvě třetiny respondentů, kteří označili možnost “já osobně”, jsou muži. Podobný výsledek lze vyčíst i z toho, že dvě třetiny respondentů, kteří označili možnost “partner/ka nebo manžel/ka”, jsou ženy. Shoda v odpovědích mezi muži a ženami nastala, pokud si vybrali možnost “rodič” nebo “nedokážu posoudit, kdo ho má nejčastěji”.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

×

Statistika není nuda. Naštěstí

Starší článek

O sdílení rozhoduje ztotožnění se

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více