Festival ve Varech: Paparazziové číhají všude

16. 5. 2016 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zatímco loni byli hlavními hrdiny plakátů na filmový festival v Karlových Varech batůžkáři, letos jsou to celebrity. Ty se skrývají před blesky všudypřítomných paparraziů. Vizuál je tentokrát černobílý, ale opět s výraznými retroprvky. Písmo přetékající do fotky se někomu líbí a někoho ruší. Jak hodnotíte letošní nápad studia Najbrt vy?

Dlouho jsem si říkal, jestli je to dost silný koncept, ale na jednorázovou akci stačí. Nejlepší ale byly předchozí graficky minimalistické ročníky – to si totiž mohl dovolit jen Najbrt a tím to bylo výjimečné.

Roman Číhalík, kreativní ředitel, Nydrle

 

Je to svým způsobem originální vizuál, který jde vlastně proti cílové skupině návštěvníků festivalu. Mám ale obavy, že v porovnání s minulými ročníky spíš prošumí.

Jiří Böhm, account director, Ogilvy PR

 

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.