8. Kefírer, hit sociálních sítí, se bude reálně vyrábět

23. 5. 2016 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Několik týdnů bavily uživatele na sociálních sítích nápadité vizuály a vtipné texty na fiktivní nový mléčný nápoj Kefírer. „Nadsázkou a vtipem chceme bojovat proti extremismu,“ vysvětlovali brněnští kreativci, kteří za celou kampaní stáli. Slovní hrátky se uchytily a řadu smyšlených výrobků rychle doplnily třeba „třešňový Mlíkomouš“, Islamáslo nebo Hailůšky. „Za chvíli nás celý Kefírer přerostl. Už jsme ho netvořili jen my, ale vy všichni,“ napsala fanouškům trojice autorů, která se seznámila v inovačním centru Unifer. Internetový vtip se nakonec změní v realitu. Kefírer začne skutečně vyrábět Kozojedský dvůr na jižní Moravě. Část zisku z každé prodané lahve poputuje na konto projektu Paměť národa. Mezi prvními prodejci bude brněnský My Food Market.

Kefírer je čistě bílý a „už po prvním požití se budete cítit jako nadčlověk“. Čokoládová varianta bohužel u vedení neprošla, vtipkuje oficiální web.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.