3. AMI a Konektor mají nejvíc nominací v ČCPR

16. 5. 2016 00:05

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentury AMI Communications, PR.Konektor a Konektor Social, Bison & Rose, PRAM Consulting a Ogilvy PR mají nejvíc nominací ve finále letošního ročníku soutěže Česká cena za PR. Vyplývá to ze shortlistu soutěže, který na svých stránkách zveřejnila pořádající Asociace PR agentur (APRA). Největší česká PR agentura AMI má ve finále dokonce 17 projektů, skupina Konektor devět, B&R a PRAM rovněž po devíti a Ogilvy pět. Odborné poroty soutěže celkem do finále poslaly přes stovku projektů, většinou po pěti v každé soutěžní sekci, jen v kategorii politické komunikace jsou nominovány projekty dva. Definitivní výsledky klání budou vyhlášeny 15. června.

Vyhlašování ČCPR je už tradičně vyprodanou záležitostí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení