Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vyprávěj pohádku a sdílej na Instagramu

Redakce MAM21. 3. 2016

O přízeň komunity profesionálních i poloamatérských fotografů se již desítky let přetahují japonské značky Canon a Nikon. Nikon v současné době zaujímá strategii, podle níž oslovuje fotografy, kteří svým pohledem na svět prostřednictvím fotografie inspirují k zachycování obrazů světa také běžné uživatele. Témata kampaní se různí a s nimi rovněž interakce uživatelů, ale také médií.

Pohádky optikou Nikonu

V loňském roce například Nikon v rámci kampaně #PicWorth1000­Words (jeden obraz vydá za tisíc slov) oslovil několik profesionálních fotografů z různých koutů světa, aby převyprávěli svůj oblíbený pohádkový příběh prostřednictvím čtyř fotografií. “Kampaně inspirující uživatele k vlastní tvorbě mají velký komunikační potenciál. S tématem pracoval například magazín Hospodářských novin ego!, který oslovil současné české prozaiky, aby jednotlivé pohádky převyprávěli svým osobitým stylem. Prostor dostala i fotografka Alžběta Jungrová, která svým pojetím legendy o bílé paní doplnila Červenou karkulku, malou mořskou vílu a Sněhurku,” říká Michal Večeřa z agentury Guideline, která českému Nikonu pomáhá s tématem fotografování oslovit širokou veřejnost. Jitka Spoustová Staňková, PR manažerka Nikonu v České a Slovenské republice, pak doplňuje: “S konceptem pohádek v obrazech a soutěží o fotoaparát Nikon 1J5 jsme se rozhodli oslovit i uživatele Instagramu s hashtagem #PicWorth1000Words. Celou soutěž jsme nastartovali předvánoční akcí v duchu pohádek pro blogery, instagramisty a další kreativce aktivní na on-line platformách. Ti nám pomohli rozšířit povědomí o soutěži u nás i na Slovensku. Soutěž zajistila značce zhruba 500 nových a vracejících se followerů.”

Další kampaní, která probíhá v úzké spolupráci s influencery, je #CreativeTrail. Nikon oslovil dva blogery z oblasti pánského životního stylu, Michaela Pezdu (www.onthe­leaf.net) a Patrika Igaze (www.madebyboy.com). Ti navázali na globální kampaň, do níž se zapojila například i známá kapela Rudimental. Kaž­dý z blogerů si vybral pro interview jednu osobnost (fashion fotografa Branislava Šimončíka a módního návrháře Fera Mikloška). Na rozhovory navazovaly soutěže na obou blozích se zadáním vyfotit svoji největší inspiraci a obrázek sdílet na Instagramu. “Do soutěží se zapojilo téměř 500 uživatelů. Nepropagovali jsme je žádnou placenou formou, informovali o nich pouze oba blogeři a Nikon na svých sítích. Nejdeme čistě po návštěvnosti blogu, zajímá nás především, zda je pro ně značka skutečně lovebrandem. Takoví lidé pak s tématem sami pracují ještě dlouho po skončení kampaně,” dodává Michal Večeřa.

Jeden z několika vizuálů soutěžní kampaně #PicWorth1000Words.
Foto: Nikon

×

5. iBillboard spustil zbraň proti AdBlocku

Starší článek

Víc než nápad? Reklamy milují klišé

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více