Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Oblečení si koupíme on-line, boty v obchodě

Redakce MAM21. 3. 2016

Přes internet nakupuje 95 % internetové populace. Častěji (alespoň jedenkrát za měsíc) nakupují on-line dvě pětiny (39 %) dotázaných, jsou to spíše vzdělanější respondenti a obyvatelé Prahy. Více než dvě třetiny (70 %) internetové populace si už alespoň jednou koupily přes internet oblečení. Polovina opakovaně, častěji ženy a střední věková kategorie. Téměř třetina takto oblečení nenakupuje, důvodem je nemožnost si zboží vyzkoušet. Odrazují rovněž případné náklady na vrácení zboží. Obuv je na internetu méně vyhledávaným zbožím, nicméně alespoň jednou si boty z e-shopu objednalo 40 % respondentů. Problém je opět zkoušení, u bot je tato potřeba zdůrazňována silněji, různí výrobci používají různé číslování, a navíc někteří zákazníci mají specifické potřeby. Frekvence nákupu módy na internetu není vysoká. Pouze necelá desetina (7 %) z těch, kteří nakupují on-line oblečení nebo obuv, tak činí pravidelně (alespoň jedenkrát měsíčně), jsou to spíše mladší respondenti. S možností si zboží vyzkoušet má zkušenosti polovina nakupujících módu on-line, ve většině případů (64 %) tuto zkušenost hodnotí kladně. Rovněž s reklamací a s možností výměny či vrácením zboží převažují dobré zkušenosti. Mezi nejoblíbenější e-shopy prodávající oblečení a obuv patří Bonprix, dále Aukro, Sportisimo či Aliexpress.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR. Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

×

5. iBillboard spustil zbraň proti AdBlocku

Starší článek

Víc než nápad? Reklamy milují klišé

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pilsner Urquell

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Gif za 11 milionů, Banksyho dílo nebo highlighty z NBA. Přichází …

V uplynulých týdnech zaznamenaly velkou pozornost takzvané NFT tokeny, které umožňují garantovat unikátnost digitálních děl. V odvětví začínají lítat…
7. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více