Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Mám štěstí na lidi, kteří mě posouvají dál, říká Barbora Balgová. Na svou šanci ovšem v koutě nečekala

Redakce MAM7. 3. 2016

Měla jsem štěstí na lidi, kteří mě vytáhli nahoru. Jako mí profesoři nebo můj současný šéf, kreativní ředitel Dejan Štajnberger, říká Barbora Balgová, art directorka agentury VCCP. Slova o štěstí a o tom, že má krásnou kreativní práci, přitom během našeho krátkého setkání opakuje vícekrát.

Štěstí ovšem přeje připraveným. Barbora nejprve vystudovala design obuvi na střední škole v Uherském Hradišti. Bakaláře získala v animaci na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, tamtéž jej pak doplnila o magisterský titul v oboru vizuální komunikace.

Už při studiu dělala čtyři roky letušku. “Je to krásná práce, ale celý život se dělat nedá,” říká Bára, která připouští, že za výdělek z této “brigády” si koupila auto. Nové.

Nabídku na stáž v pražské reklamce dostala díky svému webovému profilu, k jehož založení ji prý přiměla máma. Začínala s výběrem snímků z fotobanky. A dnes je ve VCCP třetím rokem.

Pracuje třeba na zakázkách pro Strongbow, Zlatopramen, Bohemia Chips nebo UniCredit. Nedávno ovšem přebírala Zlatou pecku za aktuální kampaň neziskové organizace SOS dětské vesničky, která pomáhá rodinám ohroženým odebráním dítěte i týraným dětem.

Působivý projekt Ať se dětství nezadrhne zdůrazňuje význam pravidelného dárcovství prostřednictvím motivu hrací skříňky s malou baletkou a chlapeckým fotbalistou. Barbora se podílela na vizuálním ztvárnění projektu, který se kromě tisku, webu a OOH objevil i v televizi a rozhlase.

Práce pro platící i pro bono klienty ovšem Barbořin apetit ukojit nestačí. Navrhla limitovanou edici Becherovky Lemond a se svým komiksovým návrhem zvítězila v soutěži Coca-Coly pro mladé designéry a umělce, za což se podívala do centrály Coca-Coly v americké Atlantě.

Stačila připravit taky ilustrace pro řetězec Albert, Pilot pen nebo Etneteru, limitovanou edici záložek pro slovenské internetové knihkupectví Martinus a pravidelně přispívá na blog Michelle Losekoot a Miloše Říhy Bez jablka, který se “věnuje stereotypům mezi mužem a ženou” a ona tam “mixuje komiksový styl s erotikou”.

A na sklonku roku měl vernisáž její vlastní projekt Kariéristický třicítky, soubor – taky erotických – grafik žen, které ještě neporodily děti a trpí takzvaným syndromem trojího S, což znamená, že jsou úspěšné, krásné, ale zatím na ocet (successful, sexy, single). “Jsem ve věku, ve kterém mě obklopují dva typy žen – vdané s dětmi a ty, které řeší svou kariéru. Až budu vdaná, budu kreslit série pološílených matek, ale o tomhle tématu zatím moc nevím, tak se věnuju těm kariéristkám,” vysvětluje Barbora.

Rodačka ze slovenského Martina během našeho setkání dokonce použije slovo “houževnatý”. A to autor těchto řádků už hodně dlouho neslyšel.

Barbora Balgová, art directorka, VCCP

×

1. O2 versus média: boj o reklamu

Starší článek

Na ME ve fotbale bez medaile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Rohlik.cz

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Loni dosáhl Rohlik.cz obratu přes 300 milionů eur a měl kolem tři čtvrtě milionu zákazníků. Získané finanční zdroje použije Rohlik Group…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Lidé

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Knowlimits Group posiluje výzkumné oddělení. Na pozici research directora od začátku března proto nastupuje Zdeněk Kubena, který se…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více