Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

I značky mohou “slavit” MDŽ. Ale měly by to dělat každý den v roce

Redakce MAM7. 3. 2016

V úterý je Mezinárodní den žen. Značky po celém světě to slaví s ženami formou různých promo akcí a eventů. Obhajováním práv žen se mohou prezentovat jako společensky uvědomělé a zároveň samozřejmě podporovat zvýšení prodeje.

Jistě, v průběhu posledních let se feminismus stal součástí vyspělého obchodního světa. Každý rok se 8. března v oblasti ženských otázek angažuje víc značek a korporací. Ale často jen podle svých vlastních potřeb, které jsou ve většině případů pouze finančně orientované, protože ženy jsou velmi silnou kupní sílou. Než však naskočí na tuto “ženskou” vlnu, měly by si uvědomit závazek. Je nutné se angažovat nejen tento den, ale celý rok.

Platformy jako MDŽ mohou zlepšit image značky, avšak pouze v případě, že podnikne smysluplné kroky podporující svá prohlášení. Značku je třeba budovat organicky a propojení s “vyšším smyslem” je třeba nastavit přirozeně, integrovaně a především dlouhodobě.

To se podařilo třeba Coca-Cole s globální iniciativou na podporu podnikání žen 5by20. Může se to ale i zvrhnout, jako se to stalo v Jižní Africe značce Bic, která získala za svou kampaň “Look like a girl, Act like a lady, Think like a man, Work like a boss” publicitu zejména v podobě krizového PR, když musela pořád dokola vysvětlovat myšlenku za špatně zvolenými slovy.

Osobně jsem nikdy neměla pocit, že jsem ve své pozici jakkoliv diskriminována, ale uvědomuji si, že pro ženu je těžší dosáhnout nejvyšších met. Nacházet rovnováhu mezi pracovním vypětím, domácí rolí a mateřstvím je složité a přiznávám, občas je to boj.

I v tomto případě platí, že pokud chce člověk něco změnit, musí začít sám u sebe. Oslavujme tedy své úspěchy a podporujme rozvoj a úspěchy jiných žen. Hledejme mezi sebou inspiraci, respekt, budujme si vlastní síť mentorek. Musíme o sobě dávat vědět, přispívat v oblasti silného leadershipu. A tak inspirovat nové generace žen v našem odvětví. A to vše s aktivní a neutuchající podporou mužů.

Iva Welker, regional account director, Geometry Global

×

1. O2 versus média: boj o reklamu

Starší článek

Na ME ve fotbale bez medaile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Badger & Winters

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více