Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Řetězec Penny odstartoval vlastní rozhlasové vysílání

Redakce MAM22. 2. 2016

Návštěvníky prodejen Penny Market od minulého čtvrtka při nákupech doprovází rozhlasové vysílání z produkce samotného obchodního řetězce. Rádio Penny Live se chce co nejvíce podobat tradičním rozhlasovým stanicím – nabízí tak hudbu, zprávy, kulinářský pořad i události z regionů.

“V případě hudebního repertoáru se zaměříme především na vytvoření příjemné atmosféry během nakupování. Převládat bude česká muzika,” vyjádřil se ředitel Penny Marketu Espen B. Larsen. Ten před příchodem do Česka vedl prodejny Penny v Itálii, kde projekt obchodního rádia už nějakou dobu funguje.

Pro zákazníky a zaměstnance

Navzdory důrazu na českou hudební produkci vysílá rádio z Vídně, kde desetičlenný tým vede Jana Bujňačková. Jejím zástupcem je Tomáš Vyšohlíd, který předtím působil v Rádiu City. Mezi další moderátory a reportéry patří Matěj Misař, Josef Kolář, Matěj Motyčka, Eva Swonar nebo Tomáš Gajdošík.

Rádio Penny Live plánuje vysílat pořady v čase otvíracích hodin prodejen Penny od pondělka do soboty. V neděli a ve večerních hodinách bude vysílání stanice vyplňovat hudba. Ráno, před otevřením obchodů, chce vytvářet ranní show pro zaměstnance Penny. Jejím prostřednictvím mají být informováni o aktuálním dění ve společnosti. Součástí by však měla být také zábava. “Chceme, aby se naši zaměstnanci cítili v práci co nejlépe. V rámci pořadu ,Hrajeme, co si přejete’ si zaměstnanci mohou plnit svá hudební přání,” vysvětlil v tiskové zprávě Espen B. Larsen.

Vysílání stanice je zatím dostupné jenom v prodejnách, webové stránky Radiopenny.cz ho neposkytují. Informují pouze o soutěži pro zákazníky Penny a o složení týmu.

Jsme velice hrdí na to, že jako první obchodní řetězec v ČR budeme mít své vlastní živě moderované rádio. Espen B. Larsen

×

Schokolade, Schnitzel und Liebe

Starší článek

Češi věří v úspěch hokejistů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Portu

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více