Řetězec Penny odstartoval vlastní rozhlasové vysílání

22. 2. 2016 00:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Návštěvníky prodejen Penny Market od minulého čtvrtka při nákupech doprovází rozhlasové vysílání z produkce samotného obchodního řetězce. Rádio Penny Live se chce co nejvíce podobat tradičním rozhlasovým stanicím – nabízí tak hudbu, zprávy, kulinářský pořad i události z regionů.

„V případě hudebního repertoáru se zaměříme především na vytvoření příjemné atmosféry během nakupování. Převládat bude česká muzika,“ vyjádřil se ředitel Penny Marketu Espen B. Larsen. Ten před příchodem do Česka vedl prodejny Penny v Itálii, kde projekt obchodního rádia už nějakou dobu funguje.

Pro zákazníky a zaměstnance

Navzdory důrazu na českou hudební produkci vysílá rádio z Vídně, kde desetičlenný tým vede Jana Bujňačková. Jejím zástupcem je Tomáš Vyšohlíd, který předtím působil v Rádiu City. Mezi další moderátory a reportéry patří Matěj Misař, Josef Kolář, Matěj Motyčka, Eva Swonar nebo Tomáš Gajdošík.

Rádio Penny Live plánuje vysílat pořady v čase otvíracích hodin prodejen Penny od pondělka do soboty. V neděli a ve večerních hodinách bude vysílání stanice vyplňovat hudba. Ráno, před otevřením obchodů, chce vytvářet ranní show pro zaměstnance Penny. Jejím prostřednictvím mají být informováni o aktuálním dění ve společnosti. Součástí by však měla být také zábava. „Chceme, aby se naši zaměstnanci cítili v práci co nejlépe. V rámci pořadu ,Hrajeme, co si přejete‘ si zaměstnanci mohou plnit svá hudební přání,“ vysvětlil v tiskové zprávě Espen B. Larsen.

Vysílání stanice je zatím dostupné jenom v prodejnách, webové stránky Radiopenny.cz ho neposkytují. Informují pouze o soutěži pro zákazníky Penny a o složení týmu.

Jsme velice hrdí na to, že jako první obchodní řetězec v ČR budeme mít své vlastní živě moderované rádio. Espen B. Larsen

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.