Kampaň ve zkratce: Na jogurt potřebujete lžíci. Na reklamu pro něj taky

2. 11. 2015 00:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Mlékárna Kunín podpořila uvedení nového Selského jogurtu na trh outdoorovou kampaní doplněnou o netradiční maketu lžíce.

Kampaň proběhla v Praze ve dvou po sobě jdoucích termínech. Od 29. 9. do 12. 10. 2015 a od 13. 10. do 26. 10. 2015.

V každém termínu klient využil síť 270 citylightů a dvě celopolepené zastávky se speciální 3D nástavbou – lžičkou na jogurt. V prvním termínu to byly zastávky na Florenci a na I. P. Pavlova, ve druhém termínu se jednalo o zastávky na náměstí Republiky a na Andělu před OC Nový Smíchov.

Kampaň propagovala kvalitní vlastnosti jogurtu – hustou konzistenci a přírodní složení. Zadání dodal klient, řešení realizovala JCDecaux.

Celá výroba byla pojata tak, aby 3D lžíce Kunín byla co nejvíce podobná reálné kovové lžíci. Lžíce měla vylepšenou povrchovou úpravu, povrch byl broušen a přetmelen, následně pak opatřen ochranným lakem a nastříkán stříbrnou akrylátovou barvou.

Lžíce a jogurt byly vyřezané z EPS kuličkového polystyrenu, celé dílo bylo vyztuženo hliníkovým profilem, broušeno a tvarováno. Následně tmeleno a opatřeno ochranným lakem.

Rozměr 3D lžíce: délka cca 3,5 m, výška cca 1,2 m vč. podpěr. Kotveno ve vodorovné poloze do střešních lišt, kovové podpěry – výška 50 cm.

 

Autorka je marketingovou manažerkou JCDecaux Group

Tři a půl metru dlouhá lžíce vyžadovala speciální nátěr, aby co nejvíce připomínala svou skutečnou předlohu.

Foto: JCDecaux

Redakce MAM

Další zajímavé čtení