Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Značku neprodává cedule, ale lidé

Redakce MAM19. 10. 2015

Titulek vypůjčený od Martiny Kafkové z agentury M-ocean vystihující sice již otřepanou, byť stále platnou podstatu efektivního sales promotion. Personalizovaný e-mailing a ochotný personál „na drátě“ vám sice mohou výrazně pomoct s výběrem vysavače, pokud se však jedná o zboží nějakým způsobem podněcující naše smysly, je osobní zkušenost v místě prodeje k nezaplacení.

Když se standard stane samozřejmostí

I český zákazník je naštěstí stále náročnější a na přešlapy prodejců i výrobců se naučil reagovat. Samozřejmě stále zde zůstává početná skupina zákazníků hlídajících si v první i poslední řadě cenu výrobku či služby. Zároveň však, inspirováni nabídkou „průkopníků“ a různých start-upů v oblasti obchodu a služeb, vyžadujeme daleko více nadstandardní služby, které pak logicky časem vnímáme již jako zcela standardní. Naštve nás, když e-shop nenabízí dopravu zdarma alespoň při objednávce nad tisícovku, od spotřebitelské soutěže očekáváme, že každý vyhraje, byť zcela maličkou zbytečnost, kavárna, kde vám ke kávě nepřinesou automaticky vodu, je brzy zapovězena a za kvalitního řezníka je označen ten, kdo vám k nákupu „přibalí“ recept na nedělní oběd.

Bez obalu: atraktivita se počítá

Stejně jako modelky mohou během eventů v obchodních centrech zvyšovat prodeje módních značek (stačí, že prezentují model z běžné konfekce, a zakrátko zmizí kousky z ramínek), tak i dostatečně asertivní a zábavní barmani vytočí během sobotního večera právě tu vaši značku. A podobně i atraktivní design výrobku dokáže neuvěřitelným způsobem vzbudit zájem a podpořit prodeje. Všelijaké reklamní tiskoviny a dárkové předměty jsou pak investicemi, nad které je třeba pověsit velký otazník. Opravdu je potřebujete? A opravdu je lepší realizace tří spotřebitelských soutěží o hrnečky či plyšáky ročně než jedna pořádná, slibující nějaký osobní prožitek soutěžících, a navíc lehce sdílitelná v sociálních médiích?

Protože na začátku i na konci každé promo aktivity jsou zas jen lidé…

Zdroj: Shutterstock

Zavřít reklamu

Knedlo zelo Maestro

Starší článek

Z Hypoteční banky do Plzeňského Prazdroje. A zase zpátky

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Active

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.