Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Desetina Čechů myslí na ježíška celý rok

Redakce MAM5. 10. 20159. 7. 2019

Nejčastější odpovědí na dotaz, kdy začínáme myslet na vánoční dárky, je říjen, spíše listopad (43 %). Třetina internetové populace udává i termín dřívější, přičemž desetina myslí na dárky v průběhu celého roku. Těsně před Vánoci vyráží na nákupy zejména muži.

Co se týká místa nákupů, chystáme se téměř rovnoměrně do menších kamenných obchodů, do supermarketů i na e-shopy. Na internetu hodlají nakoupit nejčastěji střední věkové kategorie (30-44 let), ženy a lidé s vyšším stupněm dosaženého vzdělání. Výrazná změna v orientaci na internet od loňska nenastává, většina nakupujících (57 %) se dárky chystá na e-shopech nakupovat přibližně stejně jako loni, pětina víc než loni (zejména mladí do 30 let) a pětina méně (lidé s nižšími příjmy). Do zahraničí se za dárky houfně nechystáme, ale přibližně pětina tam alespoň pár dárků nakoupí – jak osobně, tak přes e-shopy (např. i čínské).

Do 5000 korun plánuje za dárky utratit 68 % nakupujících (do 1000 korun se hodlá vtěsnat přibližně desetina). Více než 5000 Kč za dárky plánují utratit spíše lidé s vyššími příjmy a střední až starší věkové kategorie 30-59 let (40 % z nich). Pokud se ptáme, nastane-li oproti loňsku u nákupu vánočních dárků nějaká změna, tak nejčastěji jde o úmysl vše nakoupit s větším rozmyslem a hlavně s větší časovou rezervou než loni, aby nebyl stres.

Český národní panel je projekt výzkumných agentur STEM/MARK, NMS Market Research a Nielsen Admosphere, které společně vytvořily jeden z největších výzkumných panelů v Česku. Slouží pro kvalitní a rychlé on-line sběry dat o internetové populaci ČR.

Víc informací na www.ceskynarodnipanel.cz.

Zavřít reklamu

Kdo by nechtěl být Konečně doma?

Starší článek

Je to jako americký sen, hodnotí Petra Průšová svou kariéru v Millward Brown

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé
Foto: Active

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.