9. Siemens oslaví své výročí imageovou kampaní

5. 10. 2015 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Externí komunikaci většího rozsahu si poprvé zakusí společnost Siemens, která letos oslaví 125 let existence na českém trhu. Imageová kampaň připomínající pozici lídra v průmyslových technologiích potrvá do konce roku a objeví se v outdooru, na internetu či Facebooku. „Již dávno totiž nevyrábíme telefony či bílé zboží, jak si lidé často myslí,“ vysvětluje Kateřina Pištorová, tisková mluvčí Siemens Česká republika.

Koncept kampaně poukazuje i na dlouholetou tradici společnosti v českých regionech, kde má Siemens pobočky, výrobní závody i vývojová centra a zaměstnává zde přes 9 tisíc lidí. Připravena je i speciální microsite k výročí Siemens125let.cz.

Kreativa kampaně vznikla interně, nákup médií zajistil Mediacom.

Reklama Siemensu se objeví na bigboardech u dálnic, v bannerové kampani na internetu či soutěži na Facebooku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.