Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

6. Datart představil prodejnu 21. století

Redakce MAM5. 10. 20159. 7. 2019

Prodejce elektroniky Datart představil nový koncept svých prodejen nazvaný Prodejna 21. století. Hlavním motivem změny je podle ředitele prodeje společnosti Martina Heřmánka humanizace prostoru. První pobočka v novém stylu byla otevřena na konci září v pražském Centru Chodov. Součástí prodejny je nově i kuchyňské studio. Při tvorbě designu spolupracoval Datart s architektonickým ateliérem Lila, inspirací byly i zahraniční prodejny podobného stylu. „Použili jsme také zcela nové materiály, nové technologie i nový způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, a dochází tak k většímu propojení vzhledu e-shopu a prodejny,“ uvedl Heřmánek. Důraz je podle něj kladen na přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně. „Do nového designu jsme zařadili přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je i speciální vůně Datart, která se bude linout celou prodejnou,“ upřesňuje Heřmánek. Ke konceptu Prodejny 21. století se váže i větší uplatnění interaktivních prvků. „U vybraných produktů budou moct zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů. Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákazníci prohlédnout naši kompletní nabídku produktů a objednat on-line zboží, které není zrovna na prodejně přítomné,“ dodává Heřmánek. Prodejna také díky novému LED osvětlení ušetří třetinu elektrické energie. První zákazníky zde uvítali kávou Nero, jejímž exkluzivním distributorem společnost je. Launch provázely i zákaznické soutěže a speciální prezentace.

Zákazníky v novém Datartu uvítaly mimo jiné i dřevěné stoly a interaktivní kiosky.

Zavřít reklamu

Kdo by nechtěl být Konečně doma?

Starší článek

Je to jako americký sen, hodnotí Petra Průšová svou kariéru v Millward Brown

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: YouTube - kancelář prezidenta Ukrajiny

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202219. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202219. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.