2. Axel Springer ovládne server Business Insider

5. 10. 2015 00:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Německý mediální dům Axel Springer posiluje svou pozici na anglicky mluvících trzích. Minulý týden oznámil, že převezme americký ekonomický server Business Insider. Za 88 procent akcií zaplatí 343 milionů dolarů. Vydavatelství se tím posune mezi šest největších producentů digitálního obsahu na světě. Dříve se neúspěšně pokoušelo koupit Financial Times, ale v tomto souboji nakonec prohrálo s japonskou společností Nikkei. Web Business Insider, který založil Henry Blodget před osmi lety, zaměstnává 325 lidí a polovinu z toho tvoří novináři. Klíčový je pro něj americký trh, ale kromě něj provozuje ještě sedm dalších verzí, například britskou, australskou nebo singapurskou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.