Zombies pro virtuála

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Advertising Age

Mobilní operátoři se propagují různým způsobem. Britský virtuální operátor Giffgaff, kterého vlastní Telefónica, na to šel přes zombies. Tříminutový spot od agentury Fallon ukazuje, jak oživlé a rozkládající se mrtvoly postupně zaplňují anglickou vesničku a děsí místní obyvatele. V závěru se však promění v ochotné a empatické bytosti, připravené pomáhat domorodcům s jejich strastmi. Slogan kampaně zní „Odlišné nemusí být nutně děsivé“. Giffgaff tím zdůrazňuje, že na rozdíl od jiných operátorů umožňuje svým zákazníkům přímo participovat na své činnosti a vyplácet je pomocí systému „Payback“.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení