Superman idolem značek

10. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Víc než sto globálních komerčních partnerů a 160 milionů dolarů z jejich sponzorských příspěvků by mělo mít k dispozici nové filmové zpracování Supermanových dobrodružství, které pod názvem „Man of Steel“ uvede 14. června do kin společnost Warner Bros. Největším globálním partnerem filmu se stala Nokia, mezi další velké sponzory se řadí například značka Warby Parker, která uvádí na trh brýle inspirované brýlemi Supermanova alter ega Clarka Kenta, dále Gillette, produkující seriál videí na téma Supermanova holení, a Walmart, který je partnerem exkluzivní předpremiéry 13. června. Nový film podpořily i Chrysler, Kellog, ale také americká národní garda armády. Nokia spojuje s novým Supermanem zejména osud svého modelu Lumia 925. Ten má podle časopisu Advertising Age obsahovat mimo jiné aplikaci „Man of Steel“, zahrnující popisy postav, trailery k novému filmu a funkce rozšířené reality. Britský Chrysler zase vytvořil dvě Supermanova auta.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.