Víc než sto globálních komerčních partnerů a 160 milionů dolarů z jejich sponzorských příspěvků by mělo mít k dispozici nové filmové zpracování Supermanových dobrodružství, které pod názvem „Man of Steel“ uvede 14. června do kin společnost Warner Bros. Největším globálním partnerem filmu se stala Nokia, mezi další velké sponzory se řadí například značka Warby Parker, která uvádí na trh brýle inspirované brýlemi Supermanova alter ega Clarka Kenta, dále Gillette, produkující seriál videí na téma Supermanova holení, a Walmart, který je partnerem exkluzivní předpremiéry 13. června. Nový film podpořily i Chrysler, Kellog, ale také americká národní garda armády. Nokia spojuje s novým Supermanem zejména osud svého modelu Lumia 925. Ten má podle časopisu Advertising Age obsahovat mimo jiné aplikaci „Man of Steel“, zahrnující popisy postav, trailery k novému filmu a funkce rozšířené reality. Britský Chrysler zase vytvořil dvě Supermanova auta.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).