Na Slovensku tají výsledky

24. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jak se daří televizím, jimž připadá nejvíc peněz z reklamního koláče, se už ani inzerenti, ani média nedozvědí. Když chtějí firmy na Slovensku inzerovat v tisku, naleznou výkonnost jednotlivých médií ve veřejně dostupných údajích auditu ověřování prodaných nákladů ABC SR. Čtenost tisku a poslechovost rádií publikuje v základní zprávě provozovatel průzkumu MML-TGI Median SK. U internetu najdou firmy detailní data o denní až měsíční návštěvnosti v on-line aplikaci auditu AIMmonitor. U televize nenajdou potenciální inzerenti nyní prakticky žádné informace. Firma PMT, sdružující TV vysílatele a mediální agentury, omezila už beztak skoupé veřejné výstupy na denní tržní podíly ve všeobecné cílové skupině 12+. Svou výkonnost tak slovenské televize veřejně prozrazují už jen formou občasných tiskových zpráv. Tedy jen pokud se zrovna zadaří…

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.