Jak se daří televizím, jimž připadá nejvíc peněz z reklamního koláče, se už ani inzerenti, ani média nedozvědí. Když chtějí firmy na Slovensku inzerovat v tisku, naleznou výkonnost jednotlivých médií ve veřejně dostupných údajích auditu ověřování prodaných nákladů ABC SR. Čtenost tisku a poslechovost rádií publikuje v základní zprávě provozovatel průzkumu MML-TGI Median SK. U internetu najdou firmy detailní data o denní až měsíční návštěvnosti v on-line aplikaci auditu AIMmonitor. U televize nenajdou potenciální inzerenti nyní prakticky žádné informace. Firma PMT, sdružující TV vysílatele a mediální agentury, omezila už beztak skoupé veřejné výstupy na denní tržní podíly ve všeobecné cílové skupině 12+. Svou výkonnost tak slovenské televize veřejně prozrazují už jen formou občasných tiskových zpráv. Tedy jen pokud se zrovna zadaří…
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).