McDonald’s využije mobily

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Řetězec McDonald’s zapojí v Británii svou mobilní aplikaci jako hlavní marketingový nástroj na propagaci ledových smoothies. Aplikace bude propojená se hrou, ve které budou muset uživatelé „rozbít led“ na obrazovce svého mobilního zařízení. Získají tak vouchery na nákup nápojů nebo další ceny. Kampaň zahrnuje i televizní spoty a kinoreklamu, použity budou také OOH, tisk, in- -store a on-line aktivity. Kromě nových smoothies přichází McDonald’s v Británii také s dvěma typy ledové kávy.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení