McDonald’s: Nejsme ti zlí

3. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

Advertising Age

Ředitel amerického zastoupení McDonald’s Don Thompson musel opět čelit kritickým hlasům, které obviňují řetězec, že dlouhodobě cílí svůj marketing na děti a má zásadní vliv na jejich rostoucí obezitu. Mladá černošská studentka Michelle Dyreová, která v McDonald’s absolvovala stáž, však Thompsona obvinila, že podle její vlastní zkušenosti je marketing této firmy zvlášť vůči barevným komunitám velmi agresivní a zneužívá toho, že děti z těchto rodin mají menší přístup k informacím. „Nejsme takoví, jak nás popisujete. My nejsme příčinou obezity,“ zopakoval Thompson. Slíbil ale, že firma své postupy prověří.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.