Když vybuchne hlava

17. 6. 2013 00:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Další ze šokujících kampaní proti alkoholu za volantem představila začátkem června agentura Leo Burnett London. Kampaň Think! (Mysli!) pro britské ministerstvo dopravy, která běží jen on-line, se natáčela skrytou kamerou ve skutečné restauraci. Přestože v ní vystupují profesionální herci, netušili údajně, co na ně čeká. Zrcadlo jim totiž vybuchne přímo před očima a objeví se v něm zkrvavená hlava. Naturalistický trik evokuje náraz nepřipoutaného člověka do čelního skla při autohavárii. „Chtěli jsme něco, co skutečně ukáže důsledky pití za volantem. A jaké lepší místo můžete najít než restauraci?“ uvedl Darren Thomas, zástupce vrcholného account managementu agentury. Záběry z videa pak dokazují, že herci zažili skutečně šok.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.