Gillette se ve své nejnovější reklamě ptá: Když Supermana coby ocelového muže nemůže nic zasáhnout, zranit ani jakkoli poznamenat, jak se tedy holí? Firma vytvořila speciální web Jak se holí? (How DoesHeShave.com) a nechává tuto otázku zodpovídat nejrůznější futurology, znalce sci-fi, populizátory vědy nebo i „sympatické blázny“, včetně režiséra Kevina Smithe. Pozornost médií si například vysloužil populární průvodce americkými vědecko-populárními pořady Bill Nye, který došel k závěru, že Supermanovi umožňoval zákon o zachování hmoty využít k holení určité brusné mechanismy ve vousech. Týden poté vznikl další spot, který naznačuje pochopitelně tu nejjednodušší možnou odpověď: Superman se holí za pomoci Gillette.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?